Annons:
Etikettbabbel
Läst 337 ggr
flocken
6/9/18, 7:02 AM

Babbel 9 juni

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
6/9/18, 7:02 AM
#1

Kaninerna är i hagarna. Ska ut med hundarna innan det blir alldeles för varmt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
6/9/18, 1:54 PM
#2

Hej. Jag vet inte om detta är det nya klotterplanket men jag skriver som om det vore det :) Jag är inte aktiv här ofta men jag kände nu att jag behövde det. Att få dela med mig. Akkio är nu en äldre gubbe och det märks. Han är sitt vanliga jag men mycket långsammare. Lite sämre syn och hörsel. Jag vet inte vad jag ska göra när hans tid är inne och det gör ont i mig när jag tänker på det. Vad ska jag göra utan honom? Ett liv utan honom? Jag har växt så enormt med honom. Han är ju inte bara en kanin, han är ju min ögonsten ♡<3

//Joanna

flocken
6/9/18, 1:59 PM
#3

#2 det är aldrig lätt när ens älskade blir äldre. Hur gammal är han nu?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
6/10/18, 2:07 AM
#4

Han är 7 år nu. Men det är småsaker man ser. Som långsammare reaktioner vid ljud och vanliga dagliga saker som att jag går in i köket när han sover. Så vaknar han till så mycket segare än förr. Åh va jag älskar honom … det är jobbigt att se

//Joanna

flocken
6/10/18, 7:34 AM
#5

Lika gammal som min omega då. Hon är mkt lugnare och mysigare nu. Den dagen jag förlorar henne kommer bli fruktansvärt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
6/10/18, 5:33 PM
#6

Akkio har alltid vart mysig. Nu blir han liksom segare med var dag liksom :( men är hon ute eller inne? Men han springer som alltid, mest efter sömn han är som seg och han sover mer och djupare

//Joanna

Annons:
flocken
6/10/18, 8:08 PM
#7

Omega bor ute. Jag hoppas hon kommer leva länge till.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

AkaiTsuki
6/12/18, 1:06 AM
#8

Jag hoppas det om Akkio Skulle viljat veta hur länge hans föräldrar levde eller om de fortarande gör och så men hans uppfödare slutade svara efter han blev kastrerad så

//Joanna

Upp till toppen
Annons: