Babbel

Babbel 3 aug

2018-08-03 07:16 #0 av: flocken

Godmorgon fredag

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-08-03 07:17 #1 av: flocken

Idag när jag släppte ut Dexter började kaninerna stampa. Bara lyssna o släppa ut dom.
Hoppas det inte blir lika varmt idag som igår. 35 grader

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2018-08-03 15:42 #2 av: ajanki

Här har vi haft det så skönt i dag. Hoppas detblir så i morgon med!

Anmäl
2018-08-03 16:41 #3 av: flocken

Bara 33 idag 😝
Förmiddagen badade vi i en å. Så härligt. Men här fått vila i em. Ont i kroppen.

Anmäl
2018-08-03 20:00 #4 av: Lina Strindlund

Här var det skönt väder, svalt (19 grader) och mulet imorgon ivlket gjorde mig glad, trots mens :P Fick värsta (inte supervärsta dock) mensvärken, men den gick ändå över rätt fort. :) Tur man är ledig idag, och sen äre helg. :) Rasmus kanin har vi möblerat om åt, pga han ska få en kaninkompis snart. Rasmus gillade dock inte att han fick mindre hage. :/ men lite kul med ny möblering tyckte han ändå och tittade runt i varje hörn och provlåg på olika ställen. <3 Han e å söööt! (tänker att jag ska lägga upp foton i hans egna inlägg så småningom) Fästmannen får jobba här hemma för kaninerna och mig, stackarn. Men nu har jag lovat att han ska få en diskmaskin snart! ;) 

Medarbetare på Djurskydd iFokus.

Mina 2 största intressen är Hälsosam livsstil och Djurens välfärd. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.