Annons:
Etikettbabbel
Läst 741 ggr
flocken
8/3/18, 7:16 AM

Babbel 3 aug

Godmorgon fredag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
8/3/18, 7:17 AM
#1

Idag när jag släppte ut Dexter började kaninerna stampa. Bara lyssna o släppa ut dom. Hoppas det inte blir lika varmt idag som igår. 35 grader

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
8/3/18, 3:42 PM
#2

Här har vi haft det så skönt i dag. Hoppas detblir så i morgon med!

flocken
8/3/18, 4:41 PM
#3

Bara 33 idag 😝 Förmiddagen badade vi i en å. Så härligt. Men här fått vila i em. Ont i kroppen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lina Strindlund
8/3/18, 8:00 PM
#4

Här var det skönt väder, svalt (19 grader) och mulet imorgon ivlket gjorde mig glad, trots mens :P Fick värsta (inte supervärsta dock) mensvärken, men den gick ändå över rätt fort. :) Tur man är ledig idag, och sen äre helg. :) Rasmus kanin har vi möblerat om åt, pga han ska få en kaninkompis snart. Rasmus gillade dock inte att han fick mindre hage. :/ men lite kul med ny möblering tyckte han ändå och tittade runt i varje hörn och provlåg på olika ställen. <3 Han e å söööt! (tänker att jag ska lägga upp foton i hans egna inlägg så småningom) Fästmannen får jobba här hemma för kaninerna och mig, stackarn. Men nu har jag lovat att han ska få en diskmaskin snart! ;)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: