Annons:
Etikettbabbel
Läst 523 ggr
flocken
2018-10-04 05:18

Babbel 4 okt

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2018-10-04 05:20
#1

Godmorgon. Påkörd av en truck. Mår skit idag. Gårdagen tog ut sin rätt. Men många hade gett upp. Jag är lite galen o blir ännu mer taggad utav svåra hundar. Men får ta konsekvenserna idag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-10-04 07:24
#2

Godmorgon Är så trött så trött. Men bara bita ihop och kämpa på. Vad hände igår flocken?

flocken
2018-10-04 07:53
#3

Hade 2 sk problem hundar. En schäfer och en howawart. Eller inte problem hundar. De har svårt att koppla av, stirriga. Sliter i kopplet o bara slänger sig. Hoffen är ung o översexuell. Skulle jucka på allt. Samtidigt som han inte gillade en av mina ordinarie dagishundar. Schäfern kan knappt gå i koppel 3 år gammal. Piper/ skriker hela dagen. Dessa 2 stressade upp resterande 6 hundar. Jag brinner för såna hundar. Älskar utmaningen. Men kanske inte 2 på en gång.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2018-10-04 13:47
#4

Aha, då förstår jag varför du är trött!!

Upp till toppen
Annons: