Annons:
Etikettbabbel
Läst 427 ggr
flocken
10/12/18, 5:26 AM

Babbel 12 okt

Godmorgon fredag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
10/12/18, 5:30 AM
#1

Äntligen fredag. Vet inte hur jag ska fixa dagen. Ont är bara förnamnet.. låg dubbelvikt i sängen igår kväll o visste inte vad jag skulle göra. Då bad jag pappa om hjälp. Önskar jag fick svar. Men hoppas det kommer

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
10/12/18, 8:04 AM
#2

Godmorgon. Hoppas du klarar av dagen och hoppas din smärta lindras. Jag ska ta det lugnt idag, handla lite bara.

Lina Strindlund
10/12/18, 11:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Skönt med fredag kväll… känns som en arbetsam vecka. :P har känt mig stressad på sistone. Det är lite tufft med arbetsträningen och så har jag gått ner i vikt vilket gör att jag har för lite energi (underviktig) antar jag. Men är på väg upp igen! Höstens rutiner underlättar för mig att hålla uppe vikten och må bra tror jag. haha, jag är verkligen en tråkig typ som inte gillar sommarens resor och  variation på tillvaron. ;) Men det är nog mest min mage som inte gillar det, har känslig mage och den vill bara ha vissa saker. Min ångest och OCD gör ju sitt till. :P Men usch ska inte klaga mer nu. Mina kaniner är friska och fina, Rasmus (liten rex hanen) var så härlig idag när jag hade honom lös i lgh! <3 Kom när jag ropade och vi gjorde lite trix. ;)  David min fästman (min 2:a hane haha) pysslade och grejade så jag är nöjd. :) för tillfället. ;) OH! OCH jag hittade en ny sorts vegansk glass på Ica idag, Kokos och passionsfrukt, wow! :D 

Love you , bless you, Godnatt sovgott. :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: