Annons:
Etikettbabbel
Läst 227 ggr
flocken
12/6/18, 5:30 AM

Babbel 6 dec

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
12/6/18, 5:31 AM
#1

Redan torsdag. Undrar om jag kan få valpen trött någon gång? Idag blir det först bus på en äng sen en promenad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
12/6/18, 6:24 AM
#2

Godmorgon Idag åker den tredje av valparna, börjar bli lite tomt.

flocken
12/6/18, 8:13 AM
#3

Måste vara så roligt med valpar. Men fy så jobbigt. Kommer aldrig köpa valp. Helst 6 mån- 1 år. Men med tanke på vad nästa hund troligen blir så är det nog valp som gälls. Fy vilken mardröm

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
12/6/18, 8:16 AM
#4

Ja det är både jobbigt och roligt med valpar! Jag skulle aldrig vilja hoppa över valptiden, det är en underbar tid ! Vad är det för hund du vill ha?

flocken
12/6/18, 3:27 PM
#5

Valpar för mig är en mardröm på 4 ben 🙈 Vi kommer nog skaffa oss en boerboel eller cane Corso. Tjeckoslovansk varghund ligger högt upp oxå . De som omplaceras har ofta några svåra problem beteenden.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
12/6/18, 3:42 PM
#6

Ja då är det nog säkrast att skaffa valp! Jag älskar valptiden !

Annons:
Upp till toppen
Annons: