Annons:
Etikettbabbel
Läst 266 ggr
flocken
12/31/18, 6:07 AM

Babbel 31 dec

Godmorgon måndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
12/31/18, 6:07 AM
#1

Nyårsafton. Ta hand om er och era djur. Inga smällare och raketer

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lina Strindlund
12/31/18, 2:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Jaa… här i Umeå kommer de smälla i centrum stort fyrverkeri tyvärr. :( men vi bor några km därifrån. Man får se hur det blir i vårt kvarter, vissa år har det varit hemskt, men lite lugnare förr året. :) Vi kommer hålla oss hemma med kaninerna som bor inomhus så det känns bra. :) De är ju vana vid stadens ljud och de får komma ut också en gång om dagen så lite ljud är de vana vid, stök och stoj… men fyrverkerier blir nog första gången ikväll! :/

Det snöar nästan snöstorm här, men det är mest roligt tyker jag… vi behöver ju inte gå ut mer än att handla (tar buss). :) Igår var det så fint, 4 minusgrader och sol, jag var ute och åkte lite längdskidor i elljusspåret, fint att det ändå finns en skog man kan vara i fast man bor i en stad!

Gott nytt år! (fast jag är inte redo att avsluta 2018 egentligen ,vill gärna har kvar julen ett tag till ;)

Bifogar ett foto på Iris i utehagen (de är bara ute en stund, ca 10-20 min)

Och ett foto på Rasmus i mitt knä. ;)

kram


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: