Annons:
Etikettbabbel
Läst 602 ggr
flocken
2019-01-08 05:06

Babbel 8 jan

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
2019-01-08 05:09
#1

Många hundar idag. Brukar gå bra. Fortsätta med kloklippning av alla hundar. När ägaren inte kan gör jag det. Har ett bord där hundarna får stå på. Ramen är tung o rejäl men skivan dålig. Ska bytas i vår. Nu samlas det vatten mitt på. Jätte roligt tycker de när det fryst på till is. O blä tycker jag när det är en vattenpöl o tassarna blir blöta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
2019-01-08 08:30
#2

Godmorgon! Blir vårdcentralen idag. Var på granngården och skulle köpa spån till kaninerna men det var helt slut. Så jag köpte nåt som hette torvblandning. Är spån och torv blandat. Får se vad jag tycker om det efter ett tag, kändes lite för mycket som jord tyckte jag igår.

flocken
2019-01-08 08:54
#3

Torv är egentligen jord. Jag kör på vanlig torv. Fastnar inget i scoobys päls som är lätt långhårig. Spån dammar mer. Är jätte nöjd med torv. Känns mer naturligt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: