Annons:
Etikettköpes-säljes
Läst 615 ggr
Rori
3/29/19, 5:42 PM

Rex uppfödare i området Eskilstuna

Hej, Jag undrar om det finns en uppfödare i eller runt om Eskilstuna som har rasen Rex? Inte liten rex utan vanlig eller stor 😊 Finns det någon?

Annons:
flocken
3/29/19, 6:59 PM
#1

Hej Just nu känns det väldigt ont om Rex uppfödare. Tyvärr. Man får söka på bla blocket. Där hittade jag min senaste. Eller sätta ut egen annons

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Rori
3/29/19, 11:06 PM
#2

Hej Flocken, Ja det verkar som det är ont om uppfödare. Finns mängder av liten rex men inte vanlig.

flocken
3/30/19, 5:23 AM
#3

Jag vet. Min förra vanliga Rex fick jag tag på via annons på blocket. Satte själv ut att jag sökte. Man får räkna med att v ordna långa transporter. Jag bor nästan i Kalmar. Har köpt v från Uppsala

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
3/30/19, 7:17 AM
#4

På Rexklubbens hemsida finns det en uppfödarlista, där är det 7 uppfödare på Rex. http://www.rexklubben.se/uppfoumldare.html

Eliinn
4/5/19, 10:19 PM
#5

Synd att dem stora rexarna minskar. Jag ska ju ha en stor rex igen i framtiden hade jag tänkt!  Var den stora rexen som fick mig att skaffa fler efter den första  :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

flocken
4/6/19, 5:56 AM
#6

#5 jag håller med den. Var en bild på en vit standard Rex som gjorde så jag började med rexar. Men min första var en dalmatin. På Blocket ser jag regelbundet rexar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: