Annons:
Etikettom-rexkanin-ifokus
Läst 529 ggr
Lina Strindlund
5/4/19, 8:40 PM

Medarbetar-presentation

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej Rexkanin-vänner!  :) 

Jag heter Lina, är 35 år (fast jag inte fattar det själv och ingen tror mig, haha) och bor i Umeå i norra Sverige. Born and raised. 

Jag har haft kaniner som barn (jag var runt 12 år) och på senare år som vuxen. Nu har jag lärt mig så mkt nytt om kaniner och har en helt annan syn och ställer mkt större krav på mig själv som kaninägare, iom allt jag lärt mig om vad kaniner behöver. Herregud! Jag mår så dåligt av hur jag lät mina kaniner leva när jag var 12 år! :( Jag menar små burar, ingen stimulans mer än max 1 ggr/vecka… Men nu är det andra bullar! :) 

Jag har 2 kaniner (ihop med min fästman och sambo) som jag haft sedan förra sommaren. Den ena är en Liten rex hane som vi döpt till Rasmus, den andra är en Standard Rex/Dvärgvädur hona som vi döpt till Iris. De bor i varsin hemmagjord bur, eftersom de inte är kastrerade än. Rasmus är mera social och framåt men liiite jobbig ibland! Jag försöker hela tiden hitta nya aktiviteter och utmaningar åt honom, vilket är roligt. Iris är mer sin egen person, gillar inte att bli gosad med, hon gillar mest att bygga om, gnaga och gräva. Hon har en egen sandlåda i sin bur där hon kan gräva där hon vill. Jag kommer garantera berätta mkt. mer om dem framöver i denna grupp! :D

Jag då… jag är en vuxen tjej med barnslig humor! ;) Jag är väldigt mån om alla djur…och jag menar ALLA djur, räddar flugor och maskar från att drunkna, jag gråter över alla djur som far illa, jag är (nästan 100%) vegan och jag kan inte låta bli att bry mig. Kärlek till djuren, det är liksom mitt liv. <3 Det ger så mkt mening till livet! :) Men är jobbigt ibland när många inte förstår. 

Jag har kaniner som mitt favorit djur,  och i synnerhet är jag kär i rexkaniner! ;)    De är så roliga och aktiva! Och  de är ju veganer! :)

Jag gillar också att dansa, gå i skogen, kolla youtube, äta gott, laga mat, baka, filosofera, skriva om viktiga saker på internet, zumba, tikva… 

Fråga gärna om ni vill veta mer om mig. :)  

Jag vill nu dela med mig av min kunskap och även lära mig nya saker såklart i denna grupp. :) 

Vad vill ni ha för typ av artiklar? 

Vårhälsningar // Lina iUmeå


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Annons:
Physii
5/4/19, 9:19 PM
#1

Välkommen! 🙂

ajanki
5/4/19, 10:36 PM
Lina Strindlund
5/5/19, 11:34 AM
#3

Min signatur är gammal och utdaterad, har uppdaterat den nu så det synd att jag är Medarbetare här på rexkanin iFokus (och på omplacering iFokus) + annan info. Det kommer väl synas i de inlägg jag gör from nu. 

Jag är inte så haj på hur allt tekniskt fungerar. :P lär mig…

Nu har jag iaf. ett litet foto på mig här i rutan. :) 

// Lina


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Physii
5/5/19, 11:45 AM
#4

3

Fin du är 🙂

V:s79
5/6/19, 1:59 AM
#5

Välkommen:) Synd jag inte hann med att prata så länge i telefonen under shoppingturen:) Så kul att höra om alla framsteg fina Rasmus gjort😊❤️

Upp till toppen
Annons: