Annons:
Etikettbabbel
Läst 431 ggr
flocken
6/6/19, 6:48 AM

Babbel 6 juni 🇸🇪

Godmorgon torsdag Sveriges nationaldag 🇸🇪🇸🇪

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
6/6/19, 6:50 AM
#1

Kommer ni fira på något vis? Först är det fotbollsmatch för äldsta sonen. Efter det åker vi till stugan. De stannar till lördag. Jag ska bara ta några timmar på bryggan ☀️🌊 sola o läsa. Sen hem igen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
6/6/19, 7:57 AM
#2

Godmorgon Jag frågade sonen hur han ville fira nationaldagen , fick till svar hur firar man det? Jag brukar plocka in lite fina blommor och så fikar vi nåt extra gott. Mer firande blir det inte.

flocken
6/6/19, 10:19 AM
#3

Det duger väl 😃 Till lunch blir det pannkakor, glass och svenska jordgubbar. Det är väl att fira?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
6/6/19, 10:35 AM
#4

Ja, det duger bra. Ja, det är att fira 😀

flocken
6/6/19, 10:47 AM
#5

Svindyra jordgubbar. Men köper oavsett pris.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
6/6/19, 11:59 AM
#6

Ja, dom är dyra nu! Jag har precis plockat rabarber och ska göra en paj sen.

Annons:
flocken
6/6/19, 12:21 PM
#7

Jag vill ha rabarber i trädgården. Men vet inte hur jag ska få tillväga

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
6/6/19, 2:04 PM
#8

Jag vet faktiskt inte heller. Det fanns rabarber här när jag flyttade hit. Men det borde väl gå att köpa plantor?

Upp till toppen
Annons: