Annons:
Etikettbabbel
Läst 151 ggr
flocken
10/3/19, 5:17 AM

Babbel 3 okt

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
10/3/19, 5:18 AM
#1

Har fastnat på dagen tisdag. Tisdag hela veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
10/3/19, 8:14 AM
#2

Godmorgon Är så trött så trött idag.

Fridaaaa
10/3/19, 9:14 AM
#3

Veckorna går så snabbt. Röjt rejält i vardagsrummet, till tippen på lördag :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
10/3/19, 11:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

Veckorna flyger iväg. Bara kolla sigge från 8 v till 15 v

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lina Strindlund
10/3/19, 4:49 PM
#5

Hej det var ett tag sen jag var inne, jo veckorna går fort nu! Jag arbetstränar mån-fre och det känns! :P men jag trivs bättre nu, ch siktar på att klara 50%. :D inte långt dit nu… 

kaninerna FÄLLER sjukt mycket! Men David har borstat dem morgon och kväll varje dagi 3-4 veckor så det känns skönt, bara haft stopp i magen 1 ggr,  sedan började  David borsta som sagt och då har ingen av dem haft stopp i magen, så borstning hjälper! Borstat utomhus mest, och så samlat ihop håret och slängt det, hade vi lämnat håret inne så hade de ju fått i sig en hel del :P Jag har även SOPAT deras burgolv (de har vanlig matta som golv och kompostgaller som väggar) minst 1 ggr/vecka, då fick jag ihop en MASSA pälshår! 

OK, nog om detta ;) Solen skiner äntligen idag, gick en halvtimmes promenad med en arbetskompis, skönt! 

Peas!  // Lina


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

ajanki
10/3/19, 6:15 PM
#6

#4 Oj, vad Sigge har vuxit! Fina killen 💙

Annons:
flocken
10/3/19, 6:46 PM
#7

#6 ja han växer så det knakar. Det är något speciellt med honom. Han är så klok o förståndig. En gammal själ i en ung kropp. Brukar fråga vem han är. Vilka liv han levt. Man ser o känner att han gjort detta innan. Han är ingen nybörjare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: