Annons:
Etikettbabbel
Läst 232 ggr
flocken
11/16/19, 5:39 AM

Babbel 16 nov.

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
flocken
11/16/19, 5:41 AM
#1

Godmorgon Hoppas vi slipper regn. Vi ska på kalas till min svåger bara 2 km bort. Vi har tänkt cykla. Men inte i regn.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
11/16/19, 7:31 AM
#2

#1 Nej inget vidare i regn

Sonen är förkyld, hoppas på uppehåll så man kan ut en liten sväng, bra med frisk luft.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
11/16/19, 8:15 AM
#3

Godmorgon I dag ska jag hämta hö och halm till kaninerna. Har hittat ett nytt ställe bara 8 km härifrån.

flocken
11/16/19, 10:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vi har precis kommit hem. Regnar uppifrån, nerifrån, sidan o runt. Fruktansvärt väder. Men många skratt tack vare detta snöre. Ja, han kallas snöret. 17,7 kg och 5,1 månad. Vi har börjat köpa hö o halm av mannens kusin o familj. De har köpt gård o har hästar o getter. Samtidigt blir det att vi träffas mer o det är bara roligt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
11/17/19, 11:46 AM
#5

Så fin han är snöret 💛 Vad bra att ni kan köpa halm och hö från släkten! Och extra bra att ni då får anledning att träffas! Jag är jättenöjd med min halm och hö. Dessutom får jag fortsätta att köpa från honom, blev så glad!

Upp till toppen
Annons: