Babbel

Babbel 6 dec.

2019-12-06 04:59 #0 av: flocken

Godmorgon fredag

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-12-06 05:01 #1 av: flocken

Nu är jag trött på denna hals.. Dagarna går bra. Men kväll, natt och morgonen är hemska. Bara väntar på att rösten ska försvinna

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-12-06 13:16 #2 av: Lina Strindlund

god dag :) 

trist att snön nästan smält bort och de är halkigt ute. :( 

toppen att min mens inte blev alls så jobbig denna månad. :D Faktiskt helt Ok och ganska najs. ;) 

toppen att mina kaniner mår bra. 

toppen att december och juletiden är här!:D måste bli klar med julpyntandet bara...har tänkt skänka bort det jag inte använder i år...

kram från en glad ume-bo :) 

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Anmäl
2019-12-06 13:17 #3 av: Lina Strindlund

#1 vad är problemet? :/ Kanske ät en sked honung med lite kanel eller ingefära!  :) 

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Anmäl
2019-12-06 13:19 #4 av: flocken

Jag tappar rösten när jag blir förkyld. Får inte det klassiska utan bara halsen. O kan sitta i flera veckor

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.