Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettallmänt
Läst 1122 ggr
[00emi07]
0

OT var bor du?

Hade varit kul att veta var alla hör bodde? Så, var bor ni? Berätta lite I'm er själva? Har ni en rexkanin? Eller kanske 5? (: hona eller hane mm. Jag kan börja! Jag bor i Skåne och har en kanin. Liten rex. Hon heter Shakira! Hon är Madagaskar manteltecknad. Lilla Shakira ska bli 4 månader o oktober. Hon kommer imorrn Så, dags! Eran tur. (;

[Cocomo]
0

Bor lite utanför kalmar och har 1 rexkanin. En hona som heter Charlie och hon är född i juni detta året, Isabell dalmatinertecknad. 🙂

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bor i Kalmar län-Mönsterås. Har 4 kaniner.

normal rex-Mini & är castor & 2 år.

Dvv rex, Omega, 3 år. Svart wiener

Jenna. dvv lejon/dvv rex mix, 1,5år

Majken, dvv lejon. 1år. Minns ej färg.

Övrigt: Är 30 år, 3 barn varav 1 i nangiala. 19 marsvin, 1 hund. Hunddagis & hundnpensionats föreståndare. Håller på att starta eget hunddagis & pensionat.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

meerschweinchen
0

Bor i västerbotten och har en svartdalmatin hona Alice och tre av hennes ungar varav en hona som jag ska spara Dinah heter hon (castor) och två hanar som ska säljas, Tweedledee (castor) och Tweedledum (castor dalmatin)

Mvh Sabine

-Greta
0

Jag heter Greta och bor utanför Luleå (Norrbottens län). Är 18 år gammal. Föder upp Rex, vit rödögd. Har för tillfället 10 stycken kaniner, varav 5 st är vrö:a Rexar. Har även 1 svart Liten Rex, 1 Dvärgvädur och 3 st blandrasbebisar. 🙂

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Fridaaaa
0

Heter Frida och bor i Blekinge ute på landet med sambo och djur. Är snart 23 år gammal.

Har 6 kaniner:

Dumle - Kastrerad dvv rexhane på 1 år
Ella - Dvv rexhona på 1½ år.
Viola - Lejonhuvad dvv/dvv hona på lite mer än 1 år.
Iza - Lejonkorsningshona på 2½ år
Smilla - Lejonhuvad kanin(evkorsning)hona på 2½ år
Flizan - Lejonhvuad dvv/lejonhuvad kanin på lite mer än 3½ år.

Har även 6 marsvin, 2 katter, 1 hund och fiskar.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Chieko
0

Jag heterr Karin och bor strax utanför Göteborg. Jag har en standard rex, Farferis Ambrosius (men han kallas för Trollet)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

natha-mjau
0

Jag heter Nathalie, bor i Karlstad och har en rex dalmatiner svart vid namn Jumjum som är 1 år och 5 månader samt en hoppkorsning, blå/gul japan brokad vid namn Belle och är 7 månader :)

[Rabbitte]
0

Anna heter jag, fyllde 26 år i våras. Jag bor i Motala - Östergötland, med min sambo och vår dvärgvädur Hoppsan samt vår lilla dvärgvädur rex Ellie.