Välkommen Shakira!
Hej! Eftersom att sorgen har tagit över mig helt får jag snart hem en ny. Mamma vill inte se mig som ledsen mer. Och tänka sig, det funkar! Jag är glad numera! (: Det blir en liten rexkanin. Madagaskar (mantlad) Jag måste säga att jag längtar! Hon kommer redan imorgon. Kanske lite tidigt men uppfödaren hade svårt att hinna någon annan tid. Så imorgon kommer lilla Shakira! (: Hon är en renrasig liten rexkanin med H-bevis. Uppfödaren är verkligen seriös och är medlem i SKAF (: Detta blir Shakiras dagboks tråd. Bokmärke eller sätt tassar och följ hennes uppväxt under en månad! Detta är en bild på henne
så fin 🙂Hoppas det går bra med henne. Bara en bebis?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Japp, hon är 10 veckor
Men så söt! 😍
Hoppas allt går bra med henne!
Mvh Sabine
Tack!
Varför bara H-bevis? Hon ser ju ut att vara korrekt tecknad?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ja, jag vet. Ska kolla med uppfödaren (:
Tass😊
/Gizzma
Everything has its beauty, it's up to you to see it!
Kan den spise de agernødder ?
Hon ser jättefin ut!
#11 Ekollon heter de här, och min kanin satte i sig massor igår tror jag… Ingen fara än så länge ;) Tror inte han hade ätit dem om de var giftiga.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Tack! Var jätterädd! Någon sa att ekollon var farliga! Och min hona fick i sig JÄTTE lite, jag trodde hon skulle dö, men din kanin verkar inte död (: Var det ekollon han åt? (:
#12 Ekollon (liksom grenar från ek) ÄR giftigt för flertalet djur, bl.a. kaniner. Om jag vore du skulle jag genast plocka bort ekollonen ur kaninens kost samt hålla ett vakande öga över den de närmsta dygnen.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Jag har aldrig gett henne ekolod som mat. Ekologen var bara till för prydnad i fotot.
men guud vad söööt:)<3
Love Laleh<3<3:)
Tack! Överraskning! På lördag kommer hennes syster hem :D
Ohoj! Hennes syster Nikita visade sug vara en Nikito. Men, vi löste det genom att vi kommer köpa honom, kastrera honom och sen får han bo med Shakira. Så lille Nikito kommer idag med bilder dessutom! (: