Lite stolt :)
Haft en kaninsvacka under året, men nu är jag tillbaka igen. Det var inte ett dugg lätt att sluta….
Har varit på ynka 3 tävlingar i år, men alla mina rexvädurar har imponerat stort på mig!
Först "Lego", Hanekulles Rio Gallegos, som tagit cert i höjd ;) Möjligen den första rexpälsade dvärgväduren som lyckats med det? Hur som helst sjuuuukt stolt!!!! Det är min andra kanin någonsin som lyckats att ta cert.
Tyvärr ingen kort på vinnarhoppet (som han gjorde med bästa Legostyle… dvs väldigt speciell.. hehe), men ett kort från samma tävling iallafall :)
till sist mina fula ankungar som föddes i år. Trodde hela kullen skulle få lång och gles päls, men sen slog det plötsligt om och blev jättefina, samt öron som är döfina! (pappan är vanlig rex och mamman är vädur med flaxöron).
Sweety's Aloha Lokelani "Loka", som blev viltisabella dalmatiner (prickarna på kroppen syns dock inte här).
Härligt att dvv rexarna kommer framåt i hoppningen! :D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Vad fina dom är!
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Tack så mycket :)
OH! Lego?!? Är inte det min gosetös pappa?!?!? Combinations Velvet Chestnut!?!? Hon har precis påbörjat hoppträning ordentligt här hemma och har verkligen talang! Tyvärr tycker hon att sele är megaonödigt och jag har svårt att hitta en modell som hon gillar. Hon är en riktig liten prinsessa! :)
Hvor højt hopper den ?
#8 Ja det stämmer! :) vad kul :) "Charlie" på bilden med åskmolnen är också dotter till honom (yngre syster till chestnut och ensam i kullen). #9 på bilden är det 70cm. Han vann på 75 klarat i första försöket och sen försökte vi inte mer då alla andra rev ut sig. Tror det var 18 startande.
Utrollig flot..tillykke med det 🙂
Roligt, den viltblå 😛