Mina Rexar
Fotade lite nya bilder på avel/utställningsdjuren till hemsidan idag, men kan ladda upp dom här också 😉
Bilder kommer inlägg här nedanför ^^
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Blixten, ca 6 månader gammal nu :) han ser fin ut, lite tunn päls bara men helt ok. Utställd på 94 p i B-klass.
/Greta
"Blixtens syster", har inte lyckats döpa henne ännu 😉 Snygg hona, fällde dock vid utställningarna i höstas så hon blev hemma. Lite utåtstående höfter, men i övrigt helt okej så skulle tippa på att hon nog också kan få en 94:a. Ska ställas 9 november.
/Greta
Axina, halvsyster till dom ovan. Förfrös öronen i vintras, men utställd två gånger på 94,5 p (19 p kropp). Så synd att hon inte går att ställa mer, för hon är SNYGG.
/Greta
Udela, mamma till alla tre ovanför. Lite småtjock efter 2 kullar, men det får man vara då😛 Fin hona, utställd på 94 p.
/Greta
Casanova, i mina ögon den snyggaste och maffigaste rexen som finns 😉Otroligt go också, så han e lite av en favorit här hemma. Utställd på 94.5 p typ 5-6 gånger ^^ Pappa till Axina.
/Greta
Oj, det var nog dom finaste rexarna jag har sett, vad väger dom ungefär? dom ser stora ut.
Roligt att höra 🙂 Dom väger ungefär 3 kg allihopa, Casanova är lite större med sina 3,5 kg.
/Greta
Dom är så fina 🙂
Kan bara hålla med 😉
/Greta