Rexar tillsammans
Jag undrar om man kan ha två syskon (honor) av rasen mini rex tillsammans med två syskon (honor) av rasen standard rex ?? Skulle det fungera?? Eller kommer de bråka? Kan de med vara Tillsammans i en yta på 20kvm och ett hus på 1,8kvm?
Det betyder ikke noget at det er små rex og store..det er mere om de kan enes…du må prøve dig frem :-) min nabo plejer at tage alle unge hunner ind i en stor hesteboks og det sker at en hun bliver sur over et eller andet , men at resten kan enes..:-)
#1 Tack :)
#1 Vilka färger har du i standard rex?? Vet du någon som föder upp i havanna? Eller Zobel blå, castor, svart, zobel brun m.m.? i danmark?
Men speciellt standard rex havanna ?
Hej Igen
Kender ikke lige nogen med Havanna rex standard..kan måske prøve at søge efter dem ..Men kender en som har flotte Castor Rex standard.
Du kan se mine farver på min hjemmeside www.rexkaninus.dk skal igang med avl af hvide blå øjet og blå plus blå dalmatiner..men mit mål er de hvide blå øjet..har en fra Tyskland af. Kik ind på min hjemmeside under mine rexkaniner.
:-) solgte selv en Havanna farvet for 1 år siden som pludselig lå i reden
Två honor som kommer från samma kull funkar super. Visst kan bråk uppstå i deras äldre dar, men risken är mycket liten