Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbilder
Läst 2373 ggr
Enzeru
1

Min Lilla Rex pojke

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här lilla pojken kommer jag åka och hämta hos uppfödaren om en vecka.
Föll direkt när jag såg honom (han låg först gömd så jag inte såg honom) Det var så många fina bebisar som alla var jättekeliga att jag hade svårt att välja bara en men sen så såg jag honom och visste direkt att det var han som skulle flytta hem till oss. ❤️

"Skullebo Very Nice"

Mickis1994
0

Fin! har du fler bilder på honom? 🙂

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Chieko
1

Klart du föll för en mantlad viltgul, det är ju så snyggt ;) Vad ska du kalla honom?

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Enzeru
0

#1 Nej bara denna som jag tog när jag var och tingade honom. Men nästa vecka blir det absolut fler 😃

#2 Ja jag tyckte han var fantastiskt fin i sin gula färg. Han är Japantecknad enligt uppfödarens hemsida så jag Funderar på att kalla honom Kiiro, det japanska ordet för gul. (jag är för ny på det här med färger och teckningar för att veta vad jag skulle kalla hans om hon inte redogjort det. Jag hade väl kallat honom svartfläckig om någon frågat om teckningen innan 😉)

meerschweinchen
0

Vilken fiiiiiiin kille! Helt otroligt söt, älskade hans färger!

Mvh Sabine

Gizzma
0

Oj så söt!😍

/GizzmaFörlägen

BlommaEverything has its beauty, it's up to you to see it!Blomma

Enzeru
1

Igår hämtade vi min lille pojke.

Blev glad när jag efter några besök hos honom under dagen idag fick både öppna buren utan att han gick in i bodelen och dessutom hålla i honom. Trodde det skulle ta några dagar för honom att känna sig hemma men jag vart positivt överraskad 😃

Kiiro!

meerschweinchen
1

Roligt att han är så framåt! Och grattis till dig som nu är ägare till en sån fin herre :D

Mvh Sabine

Chieko
0

Rexar är ganska nyfikna av sig. Om du dessutom bjuder på något gott så kommer han snart klättra på buren så fort du går förbi ;)

/Karin

Enzeru
0

Haha, någon har missförstått det där med höhäckens användningsområde 😉

sfut
0

Oj så söt han är :) Den här följer jag!

Men jag skulle vara lite tveksam till höhäcken om han är en hähäckssittare, han kan lätt fastna och bryta tassar och ben.

Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.

www.hoppfullt.blogg.se

[00emi07]
0

Två stora tummar upp! Vilken skönhet

Chieko
0

Han måste ju ha blivit ganska mycket större nu. Får vi se lite nya bilder kanske? 🙂

/Karin

AkaiTsuki
0

Awwee vilken sötis 😍

//Joanna

Enzeru
1

Absolut, jag kan ge lite nya bilder på min pojke. Han har växt på sig fint. Väldigt social och inte rädd för varken katterna eller minstingen i familjen. Dock får han bara träffa katterna genom galler för jag litar absolut inte på dessa busiga mästerjägare vi har här hemma.

Här hälsar han på ena katten i sin hage.

Enzeru
0

Här var det lite höstmys i hagen med min lilla dotter och min väns äldre dotter.

Kiiro passar på att ge den lilla människan en puss. 😉 Hon är ju naturligt nere på hans nivå och lätt att komma åt 😃

Enzeru
3

#10 Jo jag har tagit bort den höhäcken och han har fått en såndär påshållare från Ikea istället.  Kände mig så orolig för att han skulle skada sig speciellt när vi bytte hö till svärfars hö och han började äta hö som en galning och den höhäcken tömdes på nolltid. Svärfar har tydligen gott hö. 

Närbild på min lilla skönhet ❤️

Chieko
0

Jättefin liten pojk! Mysiga bilder också, speciellt med dottern!

/Karin

Lina Strindlund
0

Han är alltså en äkta rex? :) snygg! Men har han inga kaninkompisar? Jag har också bara 1 kanin, inte råd med fler nu. SÅ jag försöker träffa andra kaniner regelbundet. :) Det blev väldigt lite under sommaren, men nu har det blivit 1 ggr/ vecka under hösten och vi har jätteskoj! 

Mkt bättre med kaninträffar /hoppträning än att köpa en till kanin tycker jag. Kanske dyker det upp en kanin som behöver nytt hem som min kanin gillar, o då har jag förhoppningsvis plats för den.

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.