Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 886 ggr
flocken
4

Fix av sajt under julen

Hej på er :)

Under jul ledigheten ska jag sätta mig & fixa bland våra sälj/köpes annonser. Alla annonser kommer tas bort. Sen tillkommer nya sälj/köpes regler. Även nyinkomna annonser kommer tas bort. Hopps ni tycker det är ok för att få ordning på annonserna.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

-Greta
0

Heja dig Mette!

Säg till om du behöver hjälp med rensningen 🙂

/Greta

Medarbetare på rexkanin.ifokus

Fridaaaa
0

👍

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

Får se om jag plockar bort hela kategorin & startar upp den igen. Men så fort jag är ledig så låser jag kategorin.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

flocken
0

Hej alla. Sälj/köpes är just nu borttagen för medlemmar. Den kommer tillbaka så fort vi rensat kategorin.

Medarbetare, ni får gärna hjälpa till att rensa.

…………………………………..

Denna kommentar har tagits bort.
flocken
0

Kategorin köpes/säljes är nu helt rensad både från nya & gamla inlägg. Nya annonseringsregler finns spikade. Men här kommer alla regler. Nu vore vi som driver denna sajt tacksamma att alla ni medlemmar hjälper till att ha koll på era annonser.

Rubriken:

I rubriken för säljning skall vara "(säljes) Rex hane" för ett exempel.  Sedan en beskrivning om vad du ska sälja. (köpes) ska du skriva om du söker något att köpa. Om du söker något för låna, ex låna en avelshane för din hona skriver du (sökes).

Inlägget:

I annonsen bör dessa saker finnas med.. - Ras - Kön - Färg och utséende på kaninen. (Vet du inte ras eller färg, fråga gärna innan du lägger ut annonsen.) - Pris - Om stamtavla/härstamningsbevis medföljer. - Vart kaninen finns och om transport kan ordnas och till vart. - Lite info om kaninen, hur den är med mera!

Självklart får ni lägga till mer och väldigt gärna bild på kaninen. Det är absolut förbjudet att hota med avlivning då folk kan känna medkänsla och ta på sig kaniner dom egentligen inte kan ta hand om.

**Annonsen tas bort efter 4 veckor om ingen har varit aktiv i annonsen. Annonserna ska vara så aktuella som det bara kan.Om djuret blivit sålt/ om ni har hittat vad ni söker skriver ni det & vi kan ta bort annonsen.
**

…………………………………..