2013 året som gått. 2014 det nya
Nu är snart 2013 slut. Hur har ert år varit? Med kaninerna & allmänt.
det har varit ett omtumlande år. Bestämde mig vad jag ville jobba med som vuxen. Det tog mig bara 30 år. Började utbilda mig & är nu diplomerad hunddagis & hundpensionats föreståndare med godkänd 1a hjälpen på hund.
Stora sonen började förskolaklass & lilla sonen fyllde 1 år. Sökte hjälp för min ätstörning & kämpar fortfarande.
Älskade Mini repade sig efter hundattacken förra sommaren då två av hennes vänner blev dödade. Nu är hon mer social än vad hon någonsin varit.
2014.
Hoppas vi håller oss friska. Men med mina sjukdomar blir jag bara värre. Lillen ska börja på dagis & ska starta eget företag juni/juli. Hunddagis & hotell i hem miljö. Djuren ska vara friska & glada.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
http://diaria.blogg.se/2013/december/sammanfattning-av-2013.html#comment
Sammanfattning av mitt år, lite kort. Varit lite blandat.
Hoppas på ett toppen 2014 nu!🌺
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
2013 har pendlat mellan toppen och botten, typ hela tiden. Allt bra som hänt har dragit med sig något dåligt och tvärtom.
I det stora hela ett rätt bra år ändå, känns som man vuxit som person lite ändå till det bättre. Kring kaninerna har väl inget egentligen gått som det var tänkt och varit fler tunga beslut att ta men är ändå nöjd med året som varit. Fått fina tävlings/avelsresultat och haft många mysiga stunder med djuren. 🙂
2014 har jag tagit beslutet att lägga ner/pausa uppfödningen tills vidare. Trist men förmodligen det bästa beslutet.
Det lär bli några utställningar ändå, så länge Blixten och "Bitchen" håller att ställa. Planerar att hopptävla desto mer, målet är att klassa upp Axina och att få så många som möjligt av dom andra att klara en lättbana åtminstone.
Studenten närmar sig också, bara en termin kvar nu! Ska bli så skönt att lägga gymnasiet bakom sig även om det känns rätt skrämmande för har ingen aning ännu om vad jag vill göra sen. 😉
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
2013 är ett år som varit rätt så brak faktiskt. Alice fick en kull på fem styckna varav en var lilla Dinah som jag sparade. Jag skaffade hund nämligen sheltien Jackie. Sen är det mycket annat som varit bra.
Dåliga var att mitt sista marsvin somnade in och att jag fick reda på att hästen som våran familj hade i 7 år när jag hade fått somna in. Nu i december har Alice börjat magra av :(
2014 hoppas jag blir ett roligt år och alla får vara friska.
Mvh Sabine