God dag 2/2
Jag har inte heller fattat att det redan är februari! Jag spenderar helgen med att ta det så lugnt det går, har en förkylning i kroppen och vill kunna jobba nästa vecka. Är dock hundvakt så krävs ett gäng promenader, 5-månaders-skruttan är inte helt hundra rumsren så ut varannan - var tredje timma.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#1 Nej kan inte fatta det heller. Tiden rusar iväg 😛
Oj så ofta fortfarande, våran är lite över 4 månader, räcker med var 3-4timme max, oftast var 4e, skönt är det 🙂 Vi går dock inte promenader var gång eftersom de inte ska motioneras, så blir mycket trädgården, fördel med livet på landet hihi vad är det för en sötnos? 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Ja hon är lite seg den här damen. Hon och treåringen är båda Bichon havanais. Svarta och lurviga ;)
/Karin
#3 Aha sött hihi. Ja vissa är med "sega" och sena än andra :)
#4 Hon bodde hos en annan familj först också, kanske gjorde henne lite osäker.
/Karin
#5 Kan mycket väl vara så. Hoppas allting går bra 🙂
Helgen har varit lugn.
Igår var jag & stora sonen på bio & såg frost. rekommenderar!!
Idag har det regnat. Men när det lutade gick vi ut. Gympaskor & tunn jacka. +6 ute. Fortsätter behandla Axel. Tycker inte det är någon skillnad. Utan mer att det sprider sig… Får ge det veckan ut. Sen ringa Läckeby igen.
Bifogar en bild på trollet Micke. Full fart med att spexa & äta lördagsgodis- choklad
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Grattis ninen!
Jag har haft en lugn dag idag efter massa besök igår.
Moshi har haft dubbelt så lång gos och godisstund med matte minsann ❤️ Nu blir den en promenad i den hemska halkan.
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se