Fredag :)
Tänk vad fort veckorna tar slut. var ju nyss Måndag & lovet började för stora sonen. Nu står det en potatisgratäng i ugnen. Till det blir det skinkstek & ett glas vin. Händer i helgen hos er? Imorgon kommer det en familj för att titta på två marsvin. Alla burar ska städas & flickorna ut i hagarna. Men nu har det regnat i 2 dagar. Mindre skoj.
En bild från godisletet i skogen i veckan.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Se vad som händer i helgen, beror på väder och vind.
Ishockey är vi i final i alla fall, helgött! Se vilka vi får möta, USA eller Kanada, avgörs ikväll, ingen ishockey människa men är det OS så är det ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 urk för sport. Är så fruktansvärt trött på det. Då har jag aldrig sett en sekund på det. fattar inte vitsen. Det står tidningen om & om igen. På radion…. Räcker inte det?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#2 Haha ja OS överlag är jag trött på men ishockeyn är spännande ;)
Jo det är på tok för mycket om det, det håller jag verkligen med om.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag fattar inte heller grejen med det, men så fick jag lära mig som liten att OS stod för Onödig Skit…
ÄNTLIGEN SLUT säger jag, mina tvserier kommer tillbaka ❤️
I helgen ska jag skriva klart min rapport om albinogenens påverkan på kaniner, drygt utav helvete… riktigt intressant ämne egentligen (särskilt när man föder upp själv) men det ska va så jäkla stort och jag hatar att skriva vetenskapligt.
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Här blir det nog inte så mycket, ett möte ev, och så kommer en och hämtar sin hamsterbebis, ska rita klart alla mina projekt, städa hos djuren. Jag hoppas på mer sol och sköna långisar med hundarna, idag fick vi kanske 10 minuter med sol och det var underbart efter allt regn!
Gubben min lär väl spendera hela dagarna framför os teven, tur man har djuren ;)
Vem vet kanske blir det så bra att Moshi kan få komma ut i naturen för första gången i år en stund :)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Åh, fin bild på fina hundar!
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
I helgen så ska jag äntligen få bygga klart min kaninbur och måla den! :) Väntat på att den ska bli klar i snart 5 månader så den är väldigt efterlängtad och förhoppningsvis så blir Charlie lite tryggare och mindre stressad när hon får en bur som bara har insyn framtill och inte som gallerburen! :)
#4 Åh är det det OS står för? onödigt skit. Men är så sant ;)
Vaknade 04 idag igen. Även att lill Micke sov till 05.Hemskt när kroppen vänjer sig med att gå upp mitt i natten.
…………………………………..