Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 367 ggr
flocken
0

Äntligen fredag :)

Veckorna bara springer iväg. Idag ska fröken o hundar ut i skogen. Flickorna ska få komma ut i hagarna. På måndag börjar en ny hund. Mitt mål är att kontoret/hund rummet ska bli klart i helgen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Evelina!
0

Ja, äntligen fredag! Först ska jag jobba och sedan bär det av till LU! Ska bli spännande!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

søs
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dejligt med fredag…nyder det gode forårs vejr og alle de skønne kaniner jeg har plus deres kære kaninunger

Fridaaaa
0

Superhärligt med fredag!
Jag har dock huvudvärk, trött och seg i kroppen och mår sådär, så blir ingen skola idag. Dimmigt ute med, men hage för vissa av kaninerna ändå såklart. Städning av inneburar idag eller imorgon är det tänkt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
1

Lördag morgon o man sitter i en sporthall på fotbolls cup. Någon som vill byta? Riktigt så roligt o intressant är det inte.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Chieko
0

Lördag här med (😉) men tar det lugnt. Har en förkylning som vägrar släppa så var hemma från jobbet igår. Idag har jag inte gjort mycket mer än hittat ett nytt ställe att köpa hö på! Har åkt tvärs igenom Göteborg tidigare, den här ligger på gångavstånd. I alla fall på vägen dit, har någon ett bra förslag på hur man promenerar en höbal?

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Evelina!
0

#5 Jag brukar ta dem på en sån rullvagn liknande denna: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30129959/

Chieko
0

#6 Även när du går promenader på ca 10-15min? Skogsväg… ;) Haha. Tror jag kommer få ta på cykel eller helt enkelt låna bil trots att det är nära!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Evelina!
0

#7 Eftersom jag bor mitt i stan och jag är tvungen att köpa mitt hö tre mil utanför så åker jag både pendeltåg och tunnelbana med det, samt promenerar en bit. Visst, det tar lite tid och är lite knöligt, men vad gör man inte för de små liven?