1april
Har ni blivit lurade idag? Vad jag vet har jag sluppit hittills
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nej, men min son blev i skolan idag. Personalen hade satt upp lappar på dörrar etc att skolan skulle idag saneras och byggas om till ett hunddagis och att dessa elever skulle bussas vidare till en annan skola.
Och självklart drog jag mitt eget skämt i morse. Inte alla som har en naken babian i gungställningen på gården 😃
I skolan idag planerade vi alla ett litet skämt! Så när jag kom in i klassen lyckades jag "snubbla" och alla "skrattade" Läraren blev jätte orolig och hjälpte mig upp. Sedan skällde hon på alla som "skrattat" Sen sa vi i mun på varann, "April april!!!" hon blev helt chockad! 😉
Hehe drog några riktigt dåliga xD varav 1 så snapchatade jag min kompis och sa med ledsen min att jag har Tappat min sko :''(
Fick svaret Haha! Hur lyckas du?? hihi jag bara april april :3
//Joanna
Jag har lurat folk idag, det vart så himla bra :D *nöjd*
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Vi kom bara på en sak i tidningen. Men annars inget. Jag är nog gammal o tråkig. Förstår inte grejen ;) men iof gjorde jag inte det som liten heller
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Nix blev inte lurad 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag gick på Västnytts nyhet :O hade inte en tanke på att behöva genomskåda dem, tyckte det var bra med en elbil som laddade sig själv med ett litet vindkraftverk på taket!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#7 men det låter ju som en bra ide. Vi hade i tidningen att en utav våra stora festivaler i " staden" bredvid skulle flytta ut till en mindre flygplats som ska läggas ner. Min första tanken var att, ja ni kommer tappa folk. Era idioter.
…………………………………..