fredag o snart helg
Säger godmorgon här. Tänk att det är fredag igen. Var tar veckorna vägen? Blir en lugn helg. Pyssla om flickorna. Ut i hagarna o klippa klorna. Plåga mig igenom helgen med ryggen. Dumma kotor.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Veckorna springer iväg, inte klokt.
Hoppas på bra väder, så jag kan pyssla en massa med kaninerna ute, inte så kul i regn och rusk direkt, varken för mig eller kaninerna 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja ugen flyver da bare afsted…så er spørgsmålet her hvad skal der gøres i weekenden…:-) kaninungerne skal passes og de voksne kaniner skal kløes bag ørerne..God weekend.
Vi har ofte pindsvin i haven…men desværre døde dette pindsvin nogen dage efter ..ved ikke hvorfor den var lige pludselig helt svag..den stakkels…savner den i vores have..men der kommer nok nogen af de unger vi fik sidste år de kommer vel snart frem og leder efter mad..har sat en skål vand ud til dem, også får de lidt katte mad. :-)
Åh igelkott :) Vi har alltid haft bland höet. Men nu är hö boden borta. Har kunnat sitta precis bredvid o de hsr fortsatt med sitt. Äntligen mätt o go. Inte ätit på hela dagen. Ligger på spikmattan o försöker få den lilla sova
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Varit ute en kvällsprommis, skönt att kunna göra det igen. Jag går nämligen inga kvällsprommisar när det är mörkt 😛 Finns bland annat vildsvin och älgar här som jag inte vill stöta på samt att jag är mörkrädd 😉
Fy för att vara ute när det är mörkt. Var inte längesedan jag mötte två älgar i skogen. Stora djur!
…………………………………..
#6 Ja riktigt stora, mött en älg i skogen under dessa åren vi bott här, räcker! Sett från bilen annars, och vildsvinen vill vi definitivt inte möta på, så blir promenader i ljus 🙂