fredag o snart helg
Vad gör man här en tidig fredag morgon? Har feber. Försöka hålla det nere. Måste ta hand om barnen. Ska även jobba imorgon em. Det värsta med detta yrket o vara ensam. Man kan inte sjukanmäla sig…
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Hej Du må lave dig en kop kamile te :-) god bedring
Hoppas du snart mår bättre! Här ska det rensas land idag, säkert imorgon också yippie :)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Lördag. Garanterat halsfluss. Mannen smittat mig. Inte speciellt lägligt. Jobba i em o ska ta hand om en 14 v valp under dagarna då husse bröt överarmen svårt o ligger inlagd i väntan på operation. Matte jobbar o kan inte ta ledigt mer.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
En undran. Man sitter i ett rum. Flugorna kan vara precis var de vill. Varför dras flugor till människor?
…………………………………..
#4 Ja det har jag med undrat. När vi får in flugor sen, känns det som att dem typ bara är runt mig eller sambon xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haft två flugor på mig hela morgonen. Knäppa djur
…………………………………..
#6 Ja det är dem :P Hoppas det dröjer innan vi får in xD
Flugor är ett himla otyg, dock stör de även hundarna. De är också på oss ännu mer när vi är nyduschade, kanske gillar blom/äpple/aloevera doften :P
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#8 Ja de gör ju dessvärre det :/ Även marsvinen ibland :/
Haha ja man vet aldrig ;)
#8 är inte flugor värst på morgonen/kvällen när man inte känner sig så fräsch? ;)
…………………………………..