Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 815 ggr
flocken
2

Välkommen helgen :-)

Äntligen  helg & LEDIG!! Waow, det var några veckor sedan. Det är helt tyst här hemma. Mannen jobbar & barnen kommer snart. varit hos farmor hela dagen.

Imorgon kalas hos min svåger. Ska dit några timmar innan & göra potatisgratäng. på söndag har jag bokat in bio för stora sonen & pappa, Flygplan 2.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Fridaaaa
0

Underbart med helg 👍

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

har en känsla av att denna helgen blir bra. Hoppas det blir så nu

…………………………………..

Fridaaaa
0

#3 Ja har samma känsla, hoppas på det 😃

flocken
0

Det är snart dags att tända ljus i hela huset. Mysigt.

…………………………………..

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Redan tänt 😃

flocken
0

Lördag morgon. Vaknade 04,30. Mitt goda humör försvann igår kväll. Hade planerat hela kvällen för mig o mannen. Han jobbar bara kvällar. Allt sket sig totalt. Men det är som vanligt. Nya tag. Bara ungarna lyssnar. Något som är väldigt sällsynt

…………………………………..