Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: babbel
LĂ€st 235 ggr
flocken
0

Babbel 2 okt

VĂ€lkommen oktober 🍁 GĂ„rdagen bjöd pĂ„ sol o kaniner i hagarna hela dagen. Hoppas vi kan Ă„ka till stugan pĂ„ fredag. Bara jag o yngsta sonen i alla djuren.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

ajanki
0

Ja, första oktoberdagen var sÄ fin hÀr med! Men i dag öser regnet ner :(

Jag och min saluki Salem ska pĂ„ lurecoursingtĂ€vling pĂ„ lördag, vilket innebĂ€r att vi ska vara utomhus frĂ„n 8 tiden till 18tiden
sĂ„ jag hoppas verkligen att det inte regnar i hegen!!

flocken
0

Regn hĂ€r med. Åh jag Ă€r sĂ„ avis pĂ„ er med vinthundar. Är uppvuxen med whippet o har sjĂ€lv haft italienare. Men mannen vĂ€grar. Men sagt att vi kan ta en med lite pĂ€ls. Har Ă€ven tagit med honom pĂ„ whippet race.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

ajanki
0

Åh, vad kul att du Ă€r uppvuxen med vinthundar! Jag skulle inte kunna tĂ€nka mig nĂ„t annat Ă€n vinthundar. Jag har saluki och italienare!

SÄ synd att mannen vÀgrar, det Àr ju underbara hundar:)

flocken
0

Ja han vill ha en hund som Àr lugn inne i hÀnger med pÄ allt ute. Ja det Àr ju en vinthund! Men hoppet finns Àn

..