Babbel 9 okt
Vilket väder vi haft inatt. Blåst storm, regnar o säker på att det mullrat. Älgjakten börjar idag men hade inte varit i skogen oavsett när det blåser såhär. Kan bli mer än 20 m/sekund i byarna. Då är jag inte i skogen. Dexter är rädd o osäker i vädret o med risk för skott så håller vi oss i närområdet med koppel
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ja det har inte varit kul precis.
Ja älgjakten är inte kul, de kör som galningar utanför vårt, de sover i Bygdegården vid vårt nämligen. Men tur det bara är max 4 dagar.
Inte min morgon!
Först tappade jag hundmat på golvet (inte kul när det är färskfoder och dessutom få ut så mathagalnahundar). Och sedan skar jag mig på kattmatskonservburken. Tack liksom…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 då vet man hur dagen kommer fortgå. Riktigt höstväder. På med ordentligt med kläder o gå ut.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#2 Japp. Skulle gå korta rundan vid svärmors, runt 2 km, möter hennes man efter en bit "jag har korna där, så du får passera dem i så fall" , bra att han sa det men fick omplanera, då jag inte orkade böka med det xD
Ja det är ruggigt ute.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.