Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbabbel
Läst 419 ggr
flocken
0

Babbel 10 okt

Beställde en ny grind för att ha vid hallen. Har haft kompostgaller. Men Dexter är totalt livrädd för galler. Antingen gömmer han sig i tvättstugan eller ligger o skakar i tv rummet. Så vi beställde denna https://www.jollyroom.se/babyprodukter/barnsakerhet/barngrindar-trappgrindar/skruvgrindar/lascal-kiddyguard-avant-sakerhetsgrind-120-cm-svart?gclid=EAIaIQobChMIu4W8n5jl1gIV6jLTCh38Ag-1EAQYASABEgIX5vD_BwE Vilken länk…

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kontakt på kommunen kollade upp vad som gälls nu i skog och mark under älgjakten. Fick detta svar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Fridaaaa
0

#0 Hoppas att den kommer fungera bra :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

Tänk om alla dagar vore såhär bra? Så nöjd o glad.

…………………………………..

ajanki
0

Vilken smart grind!

Hoppas det funkar i skogen som det står i ditt inlägg. 

Jag vågar mig aldrig ut i skogen under jakten, håller mig i utkanterna av den då.

#3 Vad skönt med en sån dag!

flocken
0

#4 har sparat mailet om man möter någon sur gubbe 😁 Ja hoppas grinden funkar. Dexter som är så rädd för galler. Ska ha en utav mina älsklings vovvar på foder i några månader med början i mitten av november. Matte ska byta ut höften. De står för allt + en symbolisk summa varje månad för xtra utgifter. Går som på moln. Mannen mindre glad. Men vad gör det?

…………………………………..