Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: babbel
LĂ€st 300 ggr
flocken
0

Babbel 3 november

Fredag đŸș

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Äntligen fredag. Ska ut till stugan efter jobbet. Nya transportburar till kaninerna. De andra var rejĂ€lt dĂ„liga nu. IgĂ„r var jag liggandes nĂ€stan hela dagen. Dunder förkyld. Lade mig i sĂ€ngen innan halv 8 igĂ„r kvĂ€ll. Somnade innan 8. Vaknade 1,5 timme senare o slĂ€ppte ut hunden o slĂ€ckte i huset. Vaknade vid 04 o startade en film.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Fridaaaa
0

#1 Hoppas att ni fÄr trevligt i helgen <3

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

flocken
0

#2 hoppas jag tillfrisknat helt efter helgen. Nu har vi en riktig toa inkopplad oxĂ„. Ser framemot att fira nyĂ„r dĂ€r ute. SĂ„ mysigt Kommer vara mörkt nĂ€r vi Ă„ker över ikvĂ€ll. Reflexer o pannlampa. Även reflexer pĂ„ Dexter.

..

ajanki
0

Hoppas ni fÄr det trevligt i helgen!

HÀr var strömmen borta nÀr jag vaknade..sÄ himla kallt inne, det var minus 5 ute. Men det var som tur var bara strömfelsbrytaren som slagit av sig av nÄn anledning sÄ jag behövde inte vÀnta pÄ nÄn reparatör!

Har lite Ă„ngest i dag för tvĂ„ av mina rexhonor Ă„ker till en ny Ă€gare i dag. Dom kommer fĂ„ det bĂ€ttre dĂ€r Ă€n hos mig eftersom jag börjar fĂ„ svĂ„rt att hantera dom större  kaninerna pga. min muskelsvaghet. sĂ„ det Ă€r bara att försöka tĂ€nka sĂ„..men jag Ă€r för egoistisk..jag vill ju ha dom hos mig😕

flocken
0

#4 det Àr jÀtte jobbigt att omplacera. Oavsett anledning. Har fÄtt omplacera men pga att personkemin inte stÀmt mellan oss. Kommer bli skönt att komma ivÀg. Bara tÀnda en brasa o njuta

..