Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbabbel
Läst 284 ggr
flocken
0

Babbel 26 nov

Godmorgon söndag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Hem idag & se hur kaninerna har det. Nästa gång vi åker hit följer de med. Då blir det över nyår

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Fridaaaa
0

Idag är jag helt däckad. Dumma förkylning, samt varit igång två dagar i sträck nu. Tur att vi inte har något inbokat idag :) Ta det luuuugnt hela dagen :D Hoppas på uppehåll så kaninerna kan vara i hagarna med :) 

#1 Då blir de glada! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ajanki
0

Hemma från utställningen. Min hermelin fick 94 poäng, är nöjd med det. Min fina rex lyckades fastna med ena bakklon i transportburen när jag skulle lyfta upp han till vågen vid invägningen, hela klon lossnade och det pulserade ut blod..stackarn. Ni kan tänka er hur jag såg ut och hans vita fina tass 😣 när bedömningen började hade det nästan slutat blöda så jag frågade domaren vad han tyckte, han sa att han kunde snabbedöma honom. Fast han fick avdrag för tassen utan klo så fick han 93 poäng! Är mycket nöjd med det. Stackars Aurikel, vad ont det måste gjort ❤

flocken
0

Men aj aj! Vilken otur. Klart något sånt ska hända.

…………………………………..

ajanki
0

Ja eller hur! Alltid måste det hända nåt…