Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: babbel
LĂ€st 431 ggr
flocken
0

Babbel 6 juni 🇾đŸ‡Ș

Godmorgon torsdag Sveriges nationaldag 🇾đŸ‡Ș🇾đŸ‡Ș

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Kommer ni fira pĂ„ nĂ„got vis? Först Ă€r det fotbollsmatch för Ă€ldsta sonen. Efter det Ă„ker vi till stugan. De stannar till lördag. Jag ska bara ta nĂ„gra timmar pĂ„ bryggan â˜€ïžđŸŒŠ sola o lĂ€sa. Sen hem igen

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

ajanki
0

Godmorgon Jag frÄgade sonen hur han ville fira nationaldagen , fick till svar hur firar man det? Jag brukar plocka in lite fina blommor och sÄ fikar vi nÄt extra gott. Mer firande blir det inte.

flocken
0

Det duger vĂ€l 😃 Till lunch blir det pannkakor, glass och svenska jordgubbar. Det Ă€r vĂ€l att fira?

..

ajanki
0

Ja, det duger bra. Ja, det Ă€r att fira 😀

flocken
0

Svindyra jordgubbar. Men köper oavsett pris.

..

ajanki
0

Ja, dom Àr dyra nu! Jag har precis plockat rabarber och ska göra en paj sen.

flocken
0

Jag vill ha rabarber i trÀdgÄrden. Men vet inte hur jag ska fÄ tillvÀga

..

ajanki
0

Jag vet faktiskt inte heller. Det fanns rabarber hÀr nÀr jag flyttade hit. Men det borde vÀl gÄ att köpa plantor?