Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbabbel
Läst 151 ggr
flocken
1

Babbel 3 okt

Godmorgon torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Har fastnat på dagen tisdag. Tisdag hela veckan

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

ajanki
0

Godmorgon Är så trött så trött idag.

Fridaaaa
1

Veckorna går så snabbt. Röjt rejält i vardagsrummet, till tippen på lördag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Veckorna flyger iväg. Bara kolla sigge från 8 v till 15 v

…………………………………..

Lina Strindlund
0

Hej det var ett tag sen jag var inne, jo veckorna går fort nu! Jag arbetstränar mån-fre och det känns! :P men jag trivs bättre nu, ch siktar på att klara 50%. :D inte långt dit nu… 

kaninerna FÄLLER sjukt mycket! Men David har borstat dem morgon och kväll varje dagi 3-4 veckor så det känns skönt, bara haft stopp i magen 1 ggr,  sedan började  David borsta som sagt och då har ingen av dem haft stopp i magen, så borstning hjälper! Borstat utomhus mest, och så samlat ihop håret och slängt det, hade vi lämnat håret inne så hade de ju fått i sig en hel del :P Jag har även SOPAT deras burgolv (de har vanlig matta som golv och kompostgaller som väggar) minst 1 ggr/vecka, då fick jag ihop en MASSA pälshår! 

OK, nog om detta ;) Solen skiner äntligen idag, gick en halvtimmes promenad med en arbetskompis, skönt! 

Peas!  // Lina

Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

ajanki
0

#4 Oj, vad Sigge har vuxit! Fina killen 💙

flocken
0

#6 ja han växer så det knakar. Det är något speciellt med honom. Han är så klok o förståndig. En gammal själ i en ung kropp. Brukar fråga vem han är. Vilka liv han levt. Man ser o känner att han gjort detta innan. Han är ingen nybörjare.

…………………………………..