Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbabbel
Läst 133 ggr
flocken
0

Babbel 12 maj.

Godmorgon tisdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Godmorgon alla. Tänk om dagarna kunde gå fortare så man fick hämta hem sina töser. Jobbar sent idag. Får se om vi hinner åka till Kalmar. Annars tar vi det på torsdag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

ajanki
0

Godmorgon! Hoppas du får hem dina tjejer snart! Själv ska jag hämta en kaninbur idag. Behöver en till min nya kille som kommer.

flocken
0

När ska du hämta honom? Vi åker till Västervik på lördag. De går redan tillsammans o det ska de fortsätta göra

…………………………………..

ajanki
0

Jag får hem honom till helgen. Vänner till säljaren ska ner dit jag bor och hämta valp, så dom tar med honom till mig. Annars hade jag inte kunnat köpa honom, har 40 mil enkel väg till uppfödaren. Vad kul! Jättebra att dom går ihop.

flocken
0

Smidigt. Jag har nog aldrig hämtat själv. Någon gång. Utan har alltid fått ordna transport. Men när man nu vet en uppfödare en timme bort. Farligt, farligt

…………………………………..

ajanki
0

Ja, ha en uppfödare nära är farligt. När "min" rexuppfödare som bor 1 1/2 mil från mig födde upp (Hon har slutat nu) så köpte jag 5 kaniner från henne på 3 år…

flocken
0

Jag kör lite hintar om en bur till. Men 5 kaniner räcker. Försöker jag intala mig själv

…………………………………..