Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbabbel
Läst 29 ggr
flocken
0

Babbel 10 oktober

Godmorgon lördag

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

Älskar att vakna till regn. Synd bara att promenaden blir i regn 😄
Blev ingen långpromenad för mig o sigge igår då vi röntgade höfter och armbågar på honom.

Jag bara älskar vår nya klinik. Är 2 veterinärer, några sköterskor, en manlig alltiallo.
Sigge får så mkt uppmärksamhet. Igår kollade de till honom hela tiden så han inte skulle få något anfall när han var sövd. De är verkligen proffs och känner mig så trygg där.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

ajanki
0

Godmorgon

#1 Det är toppen att ha en sån klinik där man litar på alla!

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

#2: ja är så nöjd.
Sigge har verkligen reagerat bra på medicinen. Han har varit så låg mellan de senaste anfallen. Men nu efter några dagar har han fått ny energi. Innan lunch idag hade vi nästan gått 8 km.

…………………………………..

ajanki
0
flocken
0

#4: ja det är så skönt.
Han är mer törstig. Men det ser jag inte som ett problem.
Han är snart 16 mån men många har trott att han varit mkt äldre. Nu är han som en normal unghund

…………………………………..