Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketteravelungar
Läst 1177 ggr
[vretenskaniner]
2010-11-21 19:40
0

Intresse?

Ska para mina två rex dvärgvädurshonor i slutet på december.

Tussilagons Aayla Secura ska få träffa Jaap. Båda är rexdvärgvädurar. De ungar som får godkänd färg kommer märkas och säljas med stamtavla. Wienerfria! Aayla är blå till färgen och bär på havana och egern mm. Jaap är gul/svart japantecknad och bär på otter och tan b.l.a =) Aayla är utställd en gång på 89 p, kan få ett par poäng högre ;) Priset kommer nog ligga på 500-600 kr.

Tussilagons Naboo ska få träffa Hambo. Naboo är en svart rexdvärgvädurshona och Hambo är en havana normalpälsad dvärgvädur. Parar Naboo med en normalpälsad då jag vill få fram bättre kropp, öron och huvud. Naboo är aldrig utställd men är märkt. Dessa ungar blir alltså rexbärare. Ungar med godkänd färg kommer märkas och säljas med stamtavla till ett pris av 300-400 kr ungefär! :) Hambo är utställd en gång, 91 p och han kan få något högre!

Ungarna kommer finnas i Uppsala men transport går lätt att lösa! :) Du kan ju besöka hemsidan om du vill se bilder på de blivande föräldrarna!

Tror även att dessa ungar kommer bli bra hoppkaniner då alla 4 tycker det är jätteroligt och är verkligen duktiga!
www.dragongarden.tk

Vid intresse kan du PM:a eller maila så skriver jag upp dig på intresselistan =)