Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettallmänt
Läst 2640 ggr
[vretenskaniner]
1

Inne/ute?

Bor din/dina kaniner inne eller ute? Glad 15 av mina kaniner bor i ett stall med 10 graders värme. Och 2 stycken bor utomhus. Mina nykomlingar kommer få bo i höboden, där det är runt 2-3 grader.

LinneaJohaanson
1

Ute, hade en inne men satte ut henne. Flört

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Kickan90
1

mina bor ute på min inglasad balkong (: där de är svalt och skönt något varmare än där utomhus men inte mycket. Har en kanin inne men ska flyttas ut igen till våren/sommaren.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

flocken
1

inne. Djarfur är inte vår kanin. Utan vår katt. Igår gick han som en hund. INga skuttar här inte.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Kickan90
1

#3 kaniner brukar krypa ibland när den är nyfiken eller osäker på miljön (;

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Rexkanin
1

Min bor ute. Flört

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

[ninnakm]
0

Alla mina bor ute, men har haft två innekaniner, som nu är utekaniner:)

Hermelina
0

Har5 ute( teddysar) och rexen inne

Chieko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nougat bo>> ½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!qQ

Hmm, det där var hennes hälsning. Hon bor i alla fall på vår inglasade balkong, varit minusgrader där nu där det är så kallt. Hon kommer dock in ibland och hälsar på, skuttar upp i soffan som är hennes favoritsovplats. När jag får tag i en större lägenhet ska hon bo inne helt!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

annaforsgren
0

Min rexkanin har både bott ute och inne, men nu fick han bo inne under vintern, för jag tycker att det är roligare att ha kaninen inne då man ser vad de gör och man får mer sällskap.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus