Oro inför veterinärbesök....
Många av er vet hur det känns. Oron över att kanske behöva avliva en sina kära kaniner…
I morgon ska vi på återbesök med min satinrexhona Butterfly efter hennes tandslipning för 5 veckor sedan. Har hon inte börjat slipa ner sina tänder som hon ska får hon somna in för gott. Inte rätt att söva henne varannan månad för op. Hon är den goaste kanin jag träffat! Följer mig som en hund i huset.
Tar också med min rexdvvhane Isidor för att kolla hans kindtänder. Tror och hoppas de är ok! Har lovat mig själv att kolla kindtänderna hos veterinär på alla mina nuvarande och framtida kaniner. Ingen ska behöva lida i det tysta..
Fick dessutom avliva vår första normalpälsade dvv i tisdags… Vill inte bli av med fler nu!! 
Håll tummarna för oss i morgon är ni snälla!!

Lycka till, vi håller tummar och tassar! 
lycka till och hoppas att allt blir bra.
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Lycka till. Förlorade min älskade rex när han sövdes förra tisdagen. Hoppas det går bra
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Lycka till!
Här ska de med kollas kindtänderna, i alla fall på honan, hanen är redan kollad!.
Hoppas på bra besked på bägge dina djur

Halvbra gick det…. honans defekta kindtand hade vuxit iväg igen men är ännu inte akut lång så vi ska dit igen om 4 veckor. Då kanske jag låter operera bort den tanden så blir det nog frid och fröjd framöver trodde veterinären.
Min hane, Isidors tänder var jättefina! :)) Så skönt!

#5 härligt att det var bra med dem :)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus