Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketteravelungar
Läst 1224 ggr
[Ellahpella]
0

Söker en Rexhona

Söker en Rexhona att ta hand om under sommaren "och även ta en kull på henne "..

Så om du har en hona som du gärna lånar ut , så skulle vi vara tacksamma.

Vi kan erbjuda kaninen ett kärleksfullt hem med rymmlig bur, hö, halm, pellets, massor utav frukt & grönt varje dag. Men också mycket motion i härliga miljöer.

Har haft kullar ett antal gånger förut och han garantera att kaninungarna kommer få en bra uppväxt.

Hanen som jag så gärna vill ha en kull på tävlar i bl.a hoppning och är derför fint musklad och har bra kondition. Han är en riktig snygging, men går tyvärr inte att ställas ut. Han är i färgen Castor Manteltecknad och är ungefär ett halvår gammal. Alvin "som han heter" har ett hjärta av guld. Har aldrig bitit mig eller varit aggresiv mot någon. Snällare kanin är svårt att hitta.

Det jag söker är en helfärgad hona, då färgen inte spelar någon roll.

"Inte Dalmatin, Brokad eller Manteltecknad då jag inte vill riskera att ungarna blir viltscheck"

Hör av dig om du har honan jag söker :)

Med vänliga hälsningar / Elin

[Ellahpella]
0

putt

Spannarboda
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du kan ju Låna våran Castorhona Gina, hon har 2 x 95 p :)

[Ellahpella]
0

Har du någon bild ? :)

Spannarboda
0

Inte ännu, men kan be Robban ta kort ikväll :)

[Ellahpella]
0

okej :)

[Ellahpella]
0

putt

Loverabbits
0

http://vassarnskaniner.weebly.com/ Jag har en viltgrå hona till salu som är leveransklar i mitten av maj. Så om du skulle vilja ha en rexhona och inte bara ha en för en kull har jag en till salu.

Daisy som hon heter är mycket snäll och trevlig, har mycket energi, är glad och nyfiken, inte rädd för något! Mamman hopptränas och tycker det är kul men om man kommer över 10-15 cm puttar hon ner bommarna. :P

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta