Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketteravelungar
Läst 1898 ggr
Fornuddens
0

Låna/köpa hane

Jag har en dvärgvädur rex här hemma med satinanlag som jag gärna skulle vilja ha en hane till. Hanen ska vara dvärgvädur såklart,rex med satinanlag, satin med rexanlag, eller satinrex. 

Jag finns i Stockholm. Ska jag låna en hane ska han helst finnas i närheten, finns det någon till salu spelar det ingen roll vart han finns. 

Vill att hanen har härstamningsbevis eller stamtavla. Gärna wienertecknad, men spelar ingen stor roll. Fina tunga öron.

Han ska vara frisk o ej ha bettfel eller i släkten.

Hör av er vad ni har att erbjuda, gärna bild och vad ni vill ha för en parning ev om ni har någon till salu.

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

Kickan90
0

vill du inte ha min lilla Valentine? ^^

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Trasdockaa
0

Vässarns har en hane som är wienerfri, riktigt snygg kropp och stora tunga öron. Hans mor bär på satin, så han har 50% chans/risk att han bär på satin (är samma kombo som ungarna jag har till salu på hemsidan, där finns även länk till vässarns) :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Loverabbits
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stämmer bra som Lousie sa. :) Min lilla Pi kan absolut få lånas men isåfall måste honan komma hit. (Ca tre mil utanför Uppsala.) Se hemsidasn för bild: http://vassarnskaniner.weebly.com/

Han är väldens trevligaste, socialaste, knäppaste kille som har en maaasa överskottsenergi! Min lilla bebis! Maila mig på trotternumber1@hotmail.se om du undrar över något eller vill se fler bilder på lillen. :)

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com Hjärta

Fornuddens
0

Tack för alternativen men jag har ev hittat en hane nu. :)

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.