Dodge Viper
Måste få visa våran nya älskling- Dodge Viper. H*n är uppfödd av Gudös kaniner- Johanna. Rexkanin här inne. H*n är fortfarande en liten plutt.
Är så glad & förväntansfull. Men samtidigt rädd. Det dröjer innan den kommer hem. Ja om det är en hane så kallas den Viper. Vid hona Vipra.
Jag hoppas nu detta kommer gå bra. har förlorat 5 kaniner inom kort tid. Sorgen efter min Djarfur kommer aldrig släppa. Men nu hoppas jag denna plutt kommer göra allt lättare.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
söt men den kommer inte att vara en liten plutt så länge till xD haha!
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#1 i mina ögon är alla mina djur små. Även hunden på 45 kg 
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Hoppas det går bra med den lille! Du har haft maximal otur med kaninerna Mette!
Lycka till med nya familjemedlemmen! Kram
#3 tack så mkt. Om det inte funkar nu. Då ger jag upp helt. När jag tingade Djarfur av dig så var han oxå knappt 2 veckor. Satt & tittade på bilder igår. Min lilla prick
…………………………………..

Alla ser ut att vara pigga och må bra. :) Idag fick dem utforska vatten lite och gissa vem som var först i? ;)
#5 haha. kan det varit min vilde?
…………………………………..

#6 Jovars! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till lillen! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~