Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: allmänt
Läst 689 ggr
Chieko
0

Nougat, en äkta innekanin

Min Nougat har verkligen utvecklats till en äkta innekanin! Så fort hon tycker att hon har utforskat en trädgård helt vill hon gå in, vilket innebär att det är allt hon vill hos mina föräldrar!

Från och med igår bor vi här (hos mina föräldrar) eftersom sambon är bortrest  och det är mycket närmare till jobbet för mig. Nougat får bo i en stor utebur full med gräs och gott! Tidigt imorse tittade jag till henne, då såg allt bra ut. Sen kom jag ut några timmar senare…. Då satt hon på altanen och skuttade snabbt in när jag öppnade dörren! Taket på hagdelen var nu flyttat på och jag vet inte om hon har lyckats med det själv! Det är ca 1m i höjd, hur skulle hon lyckas med det??! Och sen hoppat ut… Tur att hon vill in och inte rymmer iväg!

Nu sitter hon på en stol här inne och sover. Och när jag går till jobbet lägger jag på en sten på taket!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

[nataschaj]
0

hehehe sikket busfrö, tur att allt gick bra med henne trots allt!.

dermot
0

Låter som en riktigt mysig kanin du har! :D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Chieko
0

Hon är helt underbar! Världens mysgumma! Ligger gärna med oss i soffan och ser på en film, bara vi klappar och gosar ;) Just nu ligger hon och sover på mattan i köket, medans jag och mamma sitter ute :)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus