Glad överraskning
Imorse klockan 6 blec jag väckt av min mamma som var på väg till jobbet, hon kikade till kaninerna eftersom vår hona Doris skulle få små ungar. Och mycket riktigt satt hon och drog päls. Nyfikna jag bestämde mig att jag ska minsann se när bebisarna föds. En halvtimme senare var all päls dragen och 8 små bebisar födda.
Innan jag gick in kikade jag hur många svarta brokade och hur många svarta jag fått, men till min stora förvåning fanns de en unge som inte var varken svart eller svart brokad, de låg en liten havanna brokad unge där 
Har haft tankar att importera havana mini rex men nu har jag ju fått reda på att hanen bar anlag han med! (honan har havnna pappa så de är inte så konstigt)
grattis! Är underbart att få vara med under en födsel. Iof har jag bara vrit med under marsvin
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Åh vad roligt! Grattis till de små! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

Va roligt, grattis! :D

Så söta prickig-korvar! :)
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad söta! 
Vill ha!!
#6 De finns över åt dig med 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Tackar, men tyvärr finns inte plats och tid till nån mer, men längre fram så köper jag mer än gärna en sån goding.
Hur stora blir de?
#8 1,7-2,1 är gränserna, men mina liggre stadigt på nedre gränsen