Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketterraserfärger-teckningar
Läst 2646 ggr
Magda
0

Rexade Gotlandskaniner?

är det någon här inne som är ägare till en rexad gotlands kanin, jag har precis tingat en liten sådan sötis och vill gärna se lite bilder på andras Kyss

dermot
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vart hittade du denna finurliga kull? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Magda
0

#1 har sett rexade gottisar lite varstans.. det dyker visst upp sådana ibland fast det inte avlas för det. men just denna sötis finns här

Branderud
0

Åh jag klappade på en gotlandskanin m. rexpäls på Nordens Ark i somras. Helt underbar. <3 Dock var inte pälsen alls lika fin som på de rexar jag träffat men det kanske bara var på den där..

Har du någon bild på den du ska köpa? Nyfiken!

Annika Branderud
Hästängens Hoppkaniner (hemsida på gång)

Magda
0

#3 om du går in på länken i #2 och går in på till salu så är det den söta som syns där Skrattande hoppas bara att allt går enligt planerna med transporten genom alingsås uts.. vet fortfarande inte om allt är helt 100 med det..

Branderud
0

#4 Åh hon ser ju jättefin ut! =) Hoppas det löser sig med transport!

Annika Branderud
Hästängens Hoppkaniner (hemsida på gång)

Magda
0

#5 det gör det nog :) det är bara frågan om att jag inte vet om tjejjen som ska ta kaninen från alingsås och hit kan ta henne redan på fredagen, men någonstans måste vi ju kunna hitta åt kaninen att vara under utställningshelgen annars, kan väl inte vara så svårt (hoppas jag Skrattande)

Chieko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin är korsning mellan rex och gotlandskanin (enligt tjejen jag fick henne av, men hon har haft tre hem innan så man vet ju inte vad som stämmer). Hon är i alla fall världens mysigaste kanin!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Magda
0

#7 ååå vilken sötnos Kyss

Magda
0

imorgon är den stora dagen!!

på kvällen ska jag hämta hem Hylletorps Cex  Kyss som fått lifta med snälla kaninmänniskor Skrattande

dermot
0

Åh vad roligt! Kom med bilder sen bara! Skrattande

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Magda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu finns det bilder!! ------> här

Chieko
0

Såååååå fin!!!! Huvudet och öronen är väldigt lika min goding!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus