Å nej....hur stor är risken.
Jag har sett fel på en av ungarna som nu verkar vara en hane, han har varit med honorna tills nu, de är 17½ vecka….hur stor är risken att honorna blivit parade moch befruktade??? De andra hanarna har börjat skvätta i alla fall. Könsöppningen är inte helt rund…lite som en sprina men inte alls lika lång springa som honorna.
Har du tur så har de inte hänt nått, inte säkert honorna har blivit könsmogna, om du inte har en äldre hona där vill säga.
Annars är de bara vänta och se!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kollade på hanarna och på dem kommer det fram en liten snopp när jag trycker lite försiktigt, det gör det inte på denna andra och då har jag tryckt och dragit betydligt mer än på hanarna och inte en tillstymmelse till snorre, så det är väl en hona då antar jag.
Om du kan och vill så lägg upp en bild på en hanes kön och på den du är osäker på :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~

jo det skulle jag kunna göra bara jag fåt hjälp med fotamdet. Borde dock kommit ut en snorre ganska lätt tycker jag om det var en hane eftersom det gick så superduperlätt på de andra.