Håll tummarna!
Nu närmar det sig mer och mer, en liten skutt i lägenheten! Men jag vill kunna ställa ut, så vill till att den är manteltecknad och inte brokad! Ska få fler kort så fort uppfödaren hunnit ta, och eventuellt åka och titta på den på lördag.
Håll tummarna för att den kan godkännas som manteltecknad så jag slipper välja mellan att vänta ända till i vår eller ta hem en icke-godkänd bara för att jag saknar kanin….!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ojojoj, hon är så söt! Kan förhoppningsvis åka och kolla på henne på lördag, och då tingar jag henne om hon är fin!
/Karin
Nej men oj! Grattis. Å så otroligt söt hon är.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Eller hur?! Jag kommer förmodligen dö innan det blir lördag, för att inte tala om innan hon är leveransklar!! Hela 5 veckor kvar tills dess :/
/Karin
Men det är en underbar väntan. Hobbig. Men så spännande
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Ja och det ger ju mig lite tid att förbereda här hemma också. Ska bygga ett hus, fixa grind till köket, skaffa ny bajslåda osv!
/Karin
Hoppas att det blir denna sötnosen. Saknar frigående inne kanin. Kanske en dag igen ger sig gubben. Men kommer isf köpa en vuxen som redan är klar.
…………………………………..