Speciella Rexar?
Har ni någongång haft en Rex men en speciell färg?
Eller en kull som på något sett varit speciella?
Eran första/senaste Rexkull?
Eller har du bara haft en Rex som betytt/ betyder väldigt mycket för dig?
Så lägg gärna upp en bild & skriv lite om kaninen..
Alltid lika kul med rexar ♥
Min rex Cooper betyder väldigt mycket för mig, han är dalmatiner viltgrå och själv tycker jag att han är lite av det vackraste jag har sett. ;)
Han är alltid så glad, positiv, nyfiken och allmänt mysig och go på alla sätt! Han får mig alltid att le av sina upptåg och påhittiga ideér. Hänga mittöver kompostgaller, hoppa upp på mattes huvud eller sitta på axeln som en papegoja, hoppa rätt in i en stängt utställningsfack(….), göra glädjerace som det gällde livet eller vad han nu hittar på för konstigt! Ett riktigt matvrak är han också, allt som går att äta letar Cooper upp.
Kan inte beskriva med ord hur denna kanin är, han får man alltid att skratta och han är lika underbar i buren som i knäet eller i rasthagen. Han är så snäll och mysig med sina galna trapatser. Lite knäpp och galen med en dunderhärlig personlighet, lite småfjatig och låtsaskaxig och allt det där men Cooper är verkligen mitt allt, min lilla underbara bebis!
Så glad över att jag behöll denna grabb han är nämligen egenuppfödd ur min första rexkull, Vässarns Dalmatian Cooper är hans riktiga namn. Hittills är han utställd med 91,5 p vilket jag är nöjd över, han är faktiskt en "projektis" hoppas få fram dalmatiner viltgul med hans hjälp, första kullen sådana lär komma i vår om någon är intresserad. :)
Puss på dig min lille Cooper!
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#2/#3 'Vilken snyggis!! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 - aw, hon är så vacker!
#3,4,5 - gud villken snygging, grymt fin :)
#6 ja visst är hon! och är helt underbar! ångrar inte en sekund att jag köpte henne! älskar henne <3 :D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#7 Är sjuuukt glad att hon kom till dig! :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 tack! :D är jätte glad att du sålde henne till mig. :D längtar tills jag hittat en man till henne :D
Mvh Järnskogens kaniner
#9 Haha, ja det var synd att jag inte kunde ta hem den vit rödögda till dig :(
Men du får gärna låna Vampyr om du vill ;D
// Anka
#10 det är okej :) har frågat henne hon hade en hane kvar. hon skulle till skåne till jul.så vi får väl se då.
jo jag kanske lånar han :) men går det ställa han? han såg lite undertecknad ut?
Mvh Järnskogens kaniner
#11 Han har precis tillräckligt många prickar :)
TS: Ursäkta OT! =)
// Anka
Hej har två Rexar som betyder mkt för mig..
MOR & Dotter :)
Lägger upp separata kort